Hjææælp
Fra : RDS

Dato : 23-06-01 15:29

Hej jeg har er problem som TDC ikke kan hjælpe mig med så prøver jeg her der
må da være en der kan hjælpe mig med at få min sever til at køre.
Jeg har fåget Ruter nu og før have jeg bare et netkort i min pcer også fra
TDC også ADLS og nu skal jeg ind og config min Ruter til da og det kan jeg
ikke finde udaf og de vil heller ikke hjælpe mig hos TDC.

Så er der ikke en der kan hjælpe mig med at config min ruter ved at skriv
her hvad jeg skal gøre eller sende en email til mig så jeg kan komme til at
køre igen.

Jeg har prøvet at config den men det virker ikke det jeg gør så vær sød og
hjælp mig

MVH Peter

Fra : Ole M. Madsen

Dato : 23-06-01 15:38

Hej,

Hvilken server er det du ønsker at sætte op bag routeren ? PS. har du
overvejet at køre helt uden om routeren ?

--
Med venlig hilsen,

Ole M. Madsen
NE2 Konfig & FAQ -> http://www.turbine.dk/2601

Fra : RDS

Dato : 23-06-01 15:55

Det er en sever der skal køre så nogen jeg kendet kan hente på min FTP og
ligge noget op på min FTP kan du hjælpe mig med at sette det op i ruter
config