Upload af flere billeder til database
Fra : Tina Holt

Dato : 28-11-06 12:10

Tidligere bad jeg om hjælp (og fik det - mange tak) til at hente
billeder fra en database. Det fik jeg til at virke - men nu er
det så at jeg gerne vil kunne uploade FLERE billeder til
databasen.

Jeg tror det skal gøres via for(), som jeg har brugt hvor jeg har
lavet der hvor brugeren skal finde filerne der skal oploades. Men
hvordan gør jeg når billederne skal i databasen?
Her er min kode:
http://docs.google.com/View?docid=ddssb95m_179hr2rx

Der er felter i databasen der hedder Billede1, B1text, B1size,
B1type - til det første billede og Billede2, B2text, B2size,
B2type til det nr.2 billede - som jeg ikke kan få til at virke.

På forhånd tak.
/kejej

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne