hvorfor får jeg denne error
Fra : Lars Grau

Dato : 27-11-06 17:15

Hej Ng

jeg får denne error nå jeg prøver at komme i forbindelse med min mysql
database
"Access denied for user: 'hammernyt_dk@localhost' to database 'privat'"

siden ser sådan ud, nogen som kan hjælpe mig, den ligger også på denne
adresse www.hammernyt.dk/private/liste.php

der er indtastet 2 personer i databasen via phpmyadmin

<!doctype html public "-//W3C//DTD HTML 4.0 //EN">
<head>
<title>Viser liste og bruger</title>
</head>
<?php
//skaber forbindelse til databasen.
mysql_connect("localhost", "hammernyt_dk", "password er slette") or
die(mysql_error());
mysql_select_db("privat") or die (mysql_error());

//laver en forespørgsel i tabellen privat_adresse.
$ID = mysql_query("SELECT * FROM privat") or die(mysql_error());

//Udskriver de fundne data i en tabel
print "<table border=1>";
while ($row = mysql_fetch_array($ID));
{
print "<tr>
}
print "</table>";

?>

Nogen som kan hjælpe mig ??

Venlig Hilsen
Lars

Fra : Lars Grau

Dato : 27-11-06 17:50

"Lars Grau" <mail@famgrau.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> //laver en forespørgsel i tabellen privat_adresse.
> $ID = mysql_query("SELECT * FROM privat") or die(mysql_error());

Hej igen nu har jeg fået den til at ikke at komme med fejlen, hvad skal jeg
gøre for at få data fra tabelen fra min mysql database ??

Venlig Hilsen

Lars

Fra : Dennis Munding

Dato : 27-11-06 22:50

Hej Lars!

"Lars Grau skrev i en meddelelse..."

[SNIP]

> Hej igen nu har jeg fået den til at ikke at komme med fejlen, hvad skal
> jeg gøre for at få data fra tabelen fra min mysql database ??

Kunne det tænkes, at ovenstående skal ændres til:

$ID = mysql_query("SELECT * FROM privat_adresse") or die(mysql_error());

??

Bemærk, at jeg har tilføjet "_adresse" efter "privat".....

Dennis Munding
http://pe-vagtservice.dk/ -Et sikkert valg til at passe på dine værdier!
http://munding-interieur.dk/ -Alt godt til hjemmet - på Frederiksberg!
http://munding-webdesign.dk/ -Vi ses! - ganske enkelt...