Form mail med php
Fra : Pinsvinet

Dato : 25-11-06 10:34

Jeg har prøvet at lave følgende php script
http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/phpmail.php
Kan ikke få det til at fungere. Jeg kører med en windows XP Pro,

Jeg hoster mit eget domæne og jeg har lagt scriptet her:
http://harlvig.dk/test/form.htm

Jeg kører med en Apache web server med php og Mysql
Min mail server er et program der hedder Mailenable

Er der nogen der tør gætte på hvad der er galt?

mvh
allan

Fra : Christian Joergensen

Dato : 26-11-06 14:29

"Pinsvinet" <a@a.dk> writes:

> [...]
> Min mail server er et program der hedder Mailenable
>
> Er der nogen der tør gætte på hvad der er galt?

Hvilken fejl faar du? Bliver mailen leeret til Mailenable?
Kig i dine logfiler.

--
Christian Joergensen | Linux, programming or web consultancy
http://www.razor.dk | Visit us at: http://www.gmta.info

Fra : Pinsvinet

Dato : 26-11-06 19:41

"Christian Joergensen" <mail@razor.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken fejl faar du? Bliver mailen leeret til Mailenable?
> Kig i dine logfiler.

Hva er betyder "leeret" ? Jeg kan tilføje at jeg har 12 mail domæner kørende
på MailEnable
men jeg er lidt på bar bund med det her prob. med form mail

mvh
Allan

Fra : tidemann

Dato : 26-11-06 21:16

Pinsvinet wrote:
> Hva er betyder "leeret" ?

Måske leveret?? Han har nok været for hurtig på tasterne! :)

--
Mvh Marianne
design af: www.dhejne.dk - www.ragdollys-cat-link.dk

Fra : Christian Joergensen

Dato : 26-11-06 22:16

"tidemann" <tidemann@2Youtdcadsl.dk (Slet 2You)> writes:

> Måske leveret?? Han har nok været for hurtig på tasterne! :)

Korrekt.

Fra : Pinsvinet

Dato : 26-11-06 23:00

> Korrekt.