Månske OT -Mysql database til et nystartet~
Fra : Pinsvinet

Dato : 25-11-06 09:46

Håber ikke at jeg laver rav i den med denne forspørgsel!

Jeg har fået til opgave at lave en medarbejder database til et
nystartet firma (min lillebrors) Men jeg tør sku ikke satse på
at jeg kan nå at få sat mig ordentlig ind i Mysql. Vi har lavet
et udkast til hvilke indtastnings felter der skal være i databasen
her: http://harlvig.dk/test/test.htm

Mit spørgsmål er:
Hvor stor en opgave er det? Hvor stor bliver regningen hvis man
skal have en til at lave databasen?

Jeg har allerede lagt opgaven ud på dk.opslag.stillinger

Det er mere for at have en idé hvis der kommer henvendelser på
opslaget

mvh
allan

Fra : Christian Joergensen

Dato : 26-11-06 14:33

"Pinsvinet" <a@a.dk> writes:

> [...]
> her: http://harlvig.dk/test/test.htm
>
> Mit spørgsmål er:
> Hvor stor en opgave er det? Hvor stor bliver regningen hvis man

Mon ikke de fleste kan lave det paa ti timer inklusiv et par timer
til dokumentation.

Du kan finde freelance PHP-programmoerer lige fra 100 kr i timen og
opefter. Saa maa du selv vurdere hvilken kvalitet du oensker :)

Personligt ville jeg nok ikke forvente at skulle betale mindre end
400 kr i timen, hvis jeg skulle have et blot nogenlunde brugbart
resultat.

--
Christian Joergensen | Linux, programming or web consultancy
http://www.razor.dk | Visit us at: http://www.gmta.info

Fra : Pindsvinet

Dato : 27-11-06 15:16

> [...]
>
> Personligt ville jeg nok ikke forvente at skulle betale mindre end
> 400 kr i timen, hvis jeg skulle have et blot nogenlunde brugbart

ok tak for input
mvh
allan