Wordpress, hvor retter jeg teksten på side~
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 03-11-06 11:27

Hey.

Hvis jeg laver en side der er kodeordsbeskyttet kommer denne tekst frem når
jeg kalder siden:

Dette indlæg er kodeordsbeskyttet. For at se det skal du indtaste dit
kodeord nedenunder:Dette indlæg er kodeordsbeskyttet. For at se det skal du
indtaste dit kodeord nedenunder:

Jeg kan ikke finde nogle steder hvor jeg kan rette denne teskt til.

Nogle der har fundet den ?

Mvh

Kim

Fra : gitte

Dato : 04-11-06 09:50

> Jeg kan ikke finde nogle steder hvor jeg kan rette denne teskt til.
>
> Nogle der har fundet den ?

I den fil der hedder single.php hvis du bruger default layout.

gitte

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 04-11-06 14:30

"gitte" <gitte@gotoheaven.dk> wrote in message

> I den fil der hedder single.php hvis du bruger default layout.

jeg bruger ikke standard layotet, men det er tydeligt at netop denne
tekstfil stammer fra standard layoutet, da den ikke er blevet brugt til
vores tema.

Men, i hvilken mappe ligger den der single.php fil ?

Mvh

Kim

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 04-11-06 17:49

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> wrote in message

> Men, i hvilken mappe ligger den der single.php fil ?

Har fundet single.php, men der står teksten ikke i.

Mvh

Kim

Fra : gitte

Dato : 04-11-06 22:42

> Har fundet single.php, men der står teksten ikke i.

har du et link til det layout I bruger, så skal jeg prøve at hjælpe ? måske
er det page.php, du skal gå ind i dit administrationspanel via wp-admin,
udseende/ template redigering her er alle de php filer som bliver brugt i
netop Jeres tema. En af filerne indeholder netop disse ord.

gitte

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 04-11-06 23:00

> [...]
> wp-admin, udseende/ template redigering her er alle de php filer som
> bliver brugt i netop Jeres tema. En af filerne indeholder netop disse ord.

Det er et hjemmebrygget template, lavet af en webmaster der har lukket sin
geschæft.

Jeg har været igennem alle filerne som ligger i temaet, men denne tekst
findes ikke her.

Jeg har kigget i supportforummet på wordpress.org, og kan se flere har haft
samme problem, og her er svaret at rettelsen skal foretages i filen:

template-functions-post.php

Og her står også ganske rigtigt:

function get_the_password_form() {
$output = '<form action="' . get_settings('siteurl') . '/wp-pass.php"
method="post">
password below:") . '</p>
type="password" size="20" /></label> <input type="submit" name="Submit"
value="' . __("Submit") . '" /></p>
</form>

Men balladen er at på min side skriver den teksten på dansk ???

Jeg har også forsøgt at lede efter ordet kodeordsbeskyttet i den danske
sprogfil, men den findes ikke der, ikke hvad jeg kan fnde ihvertfald ?

Så jeg fatter sådan cirka hat *S*

Mvh

Kim

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 05-11-06 01:33

On Sat, 4 Nov 2006 23:00:24 +0100, "Kim Jørgensen"
<k7@get2net.invalid> wrote:

> [...]
>method="post">
>password below:") . '</p>
>type="password" size="20" /></label> <input type="submit" name="Submit"

Det ser ud som om at der bliver brugt noget sprogversionering. Du skal
nok kigge i din database eller lign.

--
Med venlig hilsen,
Martin Mouritzen.

Fra : Rander

Dato : 10-11-06 17:06

Fri, 3 Nov 2006 11:27:28 +0100 brugte Kim Jørgensen 19 linier på at
fortælle dette til dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> [...]
>indtaste dit kodeord nedenunder:
>Jeg kan ikke finde nogle steder hvor jeg kan rette denne teskt til.

Jeg går ud fra at du er den samme Kim der har stillet samme spørgsmål på
min blog...

Siden du også har spurgt dér, så går jeg næsten ud fra at du har hentet den
danske sprogfil fra min side også, og det er deri at sætningen ligger -
sammen med alle de andre oversættelser. Filen er kompileret for at
WordPress kan bruge den, så du kan ikke umiddelbart selv rette i den...

Hvad ville du gerne have at der stod i stedet? Det kunne jo være at din
formulering er bedre end min?
http://rander.dk (finally up again!)

Folk skal vænne sig til ros. Hvis man roser folk i Danmark, tror de, man vil låne penge. (Lotte Heise)