postkort site software/script ?
Fra : Studio Smalbro

Dato : 01-11-06 19:16

Jeg kunne vældigt godt tænke mig at have et postkort site. Sådan et hvor man
kan vælge mellem forskellige postkort og så sende en hilsen til folk. Kan I
anbefale mig noget ? Jeg har haft lidt kig på noget der hedder oCards og som
er open source. Men det ser lidt gammelt ud. Jeg vil helst have noget jeg
selv kan hoste og som kører php/mysql.

Kh
Bjørn Smalbro

Fra : wulf_tr