PhPbb forum
Fra : Kristian

Dato : 19-10-06 12:49

Jeg har længe har et phpbb forum op og køre men nu står jeg og
skal skift webhotel + nyt domain. Hvordan gør jeg så jeg ikke
mister noget data? Jeg har selv nogle ideer om det men vil lige
forhør mig hvordan i tror det skal gøres så jeg ikke mister noget

Tak på forhånd

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kristian

Dato : 19-10-06 13:24

efter at have lavet en backup fil, kan jeg ikke længre se de post
der er på serveren, hvad gør jeg?

Fra : mathias

Dato : 19-10-06 17:53

Kristian skrev:
> efter at have lavet en backup fil, kan jeg ikke længre se de post
> der er på serveren, hvad gør jeg?

Du skal have lavet dig et sql dump af den database som phpbb bruger, det
er der alle informationerne ligger gemt.

Mathias Mejborn
mathias@mejborn.dk
http://mejborn.dk