Kalender
Fra : Christian Kragh

Dato : 24-11-06 22:58

Hej.

Jeg er igang med at udvikle en kalender, dog mest for sjov og for
at udvide mine kompetencer indenfor programering.

Nu er det så jeg gerne ville hører om i har nogle andre ideer til
noget jeg kan inddrage i mit projekt, samt en lille uformel test
af stabiliteten.

Jeg har beskrevet hvilke funktioner der er lavet og hvilke der
kommer senere, på min hjemmeside samt et link til de enkelte
visningsformer.

Du kan finde det hele på www.ckweb.dk under qCal

Venlig hilsen
Christian

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Anders Boholdt-Peter~

Dato : 14-12-06 22:58

"Christian Kragh" <tursoe@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nu er det så jeg gerne ville hører om i har nogle andre ideer til
> noget jeg kan inddrage i mit projekt, samt en lille uformel test

En fed ting ville være, at du lavede noget, så man fik en mail med dagens
aftaler, og måske også noget med, at man fik en mail med aftaler for den
kommende uge.

Disse mails skulle så sendes ud hver nat klokken 3 eller sådan noget,
således at man havde dem om morgenen når man alligevel tjekkede mails.

Man kunne måske bruge JMail som afsenderkomponent?

--

/ Anders
http://www.boholdt-petersen.dk