Kalender
Fra : Michael Lynggaard

Dato : 24-11-06 18:00

Hej.
Jeg søger en kalender, der når man trykker på en bestemt dato, så
viser i en tekstboks, hvilke opgaver man har den bestemte dato.
Den skal helst være nem at gå til, da jeg er meget ny i ASP.

Nogen der kan hjælpe??

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-06 20:17

"Michael Lynggaard"
> [...]
> viser i en tekstboks, hvilke opgaver man har den bestemte dato.
> Den skal helst være nem at gå til, da jeg er meget ny i ASP.

Jeg bruger denne, http://www.dynarch.com/projects/calendar/
men hvis du googler på calendar asp vil du få en masse hits

Med venlig hilsen

Tom Jensen
- Læs mere om asp og databaser her -
www.ffsoft.dk

Fra : Anders Boholdt-Peter~

Dato : 18-12-06 16:39

"Tom Jensen" <noone> skrev i en meddelelse
> Jeg bruger denne, http://www.dynarch.com/projects/calendar/

Er det bare mig, eller kan denne kalender kun køre under PHP?

Da jeg hentede filen, syntes jeg umidelbart ikke, at jeg kunne finde noget
med ASP.

--

/ Anders
http://www.boholdt-petersen.dk