ingen poster ? ("VBSCRIPT"
Fra : Is

Dato : 23-11-06 20:56

Hej

Jeg har hentet indholdet fra en DB !!

Set data = Server.CreateObject("ADODB.Recordset")

den åbner jeg !!

data.Open "SELECT * FROM resultater", strConnect

Hvis jeg indsætter et kriterie, og der er poster vises de, men hvis ikke der
er nogen - vil jeg gerne skrive en tekst "der er ingen poster"

Hvordan er det jeg gør det ??

Erik Isager

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-06 21:25

"Is" <detteerminnewsgruppemailadresse2@get2net.dk> skrev
> [...]
> der
> er nogen - vil jeg gerne skrive en tekst "der er ingen poster"

If data.bof And data.eof Then
Response.Write "der er ingen poster"
End if

Bjarne

Fra : Is

Dato : 23-11-06 22:08

"bsn" <bsnSNABELAoncableDOTdk> skrev i en meddelelse

> "Is" <detteerminnewsgruppemailadresse2@get2net.dk> skrev

> If data.bof And data.eof Then
> Response.Write "der er ingen poster"
> End if