variabel i link
Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 23-11-06 15:27

hej hvordan fører jeg et variabel ind i et link se fks her

variabel">
TEST LINK</a>

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-11-06 17:47

Nikolaj Svendsen skrev:

> <a
> href="http://www.alt-sjov.dk/chat/chatroom.asp?txtUsername=

sjov.dk/chat/chatroom.asp?txtUsername<%= din_variabel_her %>">
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 23-11-06 17:55

hVa fanden mener du

Fra : Jørn Andersen

Dato : 23-11-06 18:52

On Thu, 23 Nov 2006 17:55:16 +0100, "Nikolaj Svendsen"
<nikolaj@logtech.dk> wrote:

>hVa fanden mener du

Gider du ikke svare under det, du svarer på?
Så er det lettere at gennemskue, hvad du mener.

>"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid> skrev

Hvad er det ved ovenstående, du ikke forstår?
Bortset fra, at Jens glemte et =-tegn, er det vist lige ud ad
landevejen:
sjov.dk/chat/chatroom.asp?txtUsername=<%= din_variabel_her %>">

<% - betyder: Start ASP-kode
= - er det samme som Response.Write
din_variabel_her - er navnet på din variabel
%> - betyder: Afslut ASP-kode

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-06 21:44

"Nikolaj Svendsen"
> hVa fanden mener du

Kunne jeg lokke dig til at kigger her:

http://usenet.dk/netikette/debatteknik.html

Med venlig hilsen
Tom Jensen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-11-06 23:39

Nikolaj Svendsen skrev:

> hVa fanden mener du

Jeg mener at der ikke er nogen grund til at bande over for folk der
prøver at hjælpe.

Jørn har givet en fin uddybning af mit svar (beklager det glemte
lighedstegn).

NB: Læs gerne min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen