langsom iss med framework ?
Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 19-11-06 16:46

Hej.

Jeg har installeret et spil der krævede framework 2.0 Men efter at
have installeret det, så er min iss (win xp pro) MEGET langsom, den
bruger 5 min på at åbne en side. Er der nogen som har erfaringer med
at framework gør iss langsom? Evt et link til at afhjælpe dette.
Alternativt kan jeg jo afinstallere spillet, men det vil jeg helst
undgå :(

Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 21-11-06 21:09

Christian Møller Nielsen skrev:
> [...]
> at framework gør iss langsom? Evt et link til at afhjælpe dette.
> Alternativt kan jeg jo afinstallere spillet, men det vil jeg helst

Det var ikke spillet men en ny viruskiller (NOD32) der gjorde ISS
langsom.