ASP mailinglist ??
Fra : Lars

Dato : 18-11-06 22:34

Hej

Er der nogen der kender til et ASP mailinglist script/program
Som fungere lidt anderledes end det jeg har set...

Jeg ønsker en "list" hvor folk kan tilmelde sig, som man nu
gør ved andre mailinglister.

Jeg har brug for, at den enkelte bruger kan sende en mail
fra deres eget mailprogram til en e-mail adresse feks.
maillist@domæne.dk
så sørger mailinglist-programet for, at sende denne mail videre til
de brugere der er tilmeldt....

Findes sådan et script/program ???

mvh

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-06 23:16

Det der bliver opgaven her, er at få mailen til at aktivere noget kode.
Det skal dit webhotel i så fald understøtte.

Prøv evt. og se om de ikke tilbyder det som en del af dit webhotel, eller du
måske kan tilkøbe det som en ydelse.

Ellers så overvej at lave en emailadresse selv. Så kan du sikkert finde
noget kode som kan checke en bestemt mappe i Outlook og tilføje folk til
mailinglisten.

- Jakob : )

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 19-11-06 18:09

www.hjemmesideskolen.dk under script så følg nyhesbrev guiden

Fra : Jesper Lund Stocholm

Dato : 19-11-06 21:56

"Nikolaj Svendsen" <nikolaj@logtech.dk> wrote in

> www.hjemmesideskolen.dk under script så følg nyhesbrev guiden

Det er jo ikke det Lars efterlyser. Det tricky er netop hvad Jacob påpeger
- nemlig at få en email til at afvikle noget kode på serveren, og det er
ikke så enkelt ... i hvert fald ikke som udgangspunkt på ASP-web hoteller.

Hvis Lars har mulighed for at installere software på mailserveren, så er
det bare at gå i gang med at kode det - alternativt skal han finde et
mailhotel, der tilbyder anvendelse af en decideret mailliste-komponent.

--
Jesper Lund Stocholm
http://lundstocholm.dk

Fra : Thrane

Dato : 20-11-06 17:19

"Lars" <lkj002@hotmail.com> wrote in message
[...]

Lidt Off-Topic...
Jeg ved der ikke er tale om ASP, men programmet MaillistKing klare den
opgave fint.

/Thrane