ASP / Access eksempel
Fra : Neo

Dato : 14-11-06 15:43

Hej alle

Er her nogen som kan hjælpe med et link til download af et eksempel hvor man
via ASP tilgår en access database.

Noget a'la en gæstebog eller lign.

Jeg er nybegynder på ASP fronten, og tænker at et simpelt eksempel ville
være godt at starte med.

På forhånd tak.

Mvh Neo

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-11-06 16:00

Neo skrev:

> Er her nogen som kan hjælpe med et link til download af et
> eksempel hvor man via ASP tilgår en access database.

<http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion17.asp> (og efterfølgende
lektioner)

> Noget a'la en gæstebog eller lign.

En gæstebog er ikke helt simpel, da det kræver en side der kan
skrive til databasen. Start med at lave nogle sider der bare viser
indhold fra en database (det kan i princippet være en gæstebog man
bare ikke kan skrive i ;)
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-06 18:57

> [...]
> via ASP tilgår en access database.
>
> Noget a'la en gæstebog eller lign.
>
> Jeg er nybegynder på ASP fronten, og tænker at et simpelt eksempel ville

www.ffsoft.dk kan du finde eksempler og whitepapers om emnet.

Tom Jensen
- Læs mere om asp og databaser her -
www.ffsoft.dk

Fra : Neo

Dato : 20-11-06 15:48

> På www.ffsoft.dk kan du finde eksempler og whitepapers om emnet.
>
> --
> Med venlig hilsen
>
> Tom Jensen
> - Læs mere om asp og databaser her -
> www.ffsoft.dk

Hej Jens og Tom

Tak for jeres svar ... jeg kigger på det

Mvh Neo