Åbne en almindelig fil i asp.
Fra : Kurt G

Dato : 05-11-06 17:50

Jeg vil gerne overføre data fra en semikolon-separeret fil til en database.
Jeg har kikket i min lekture om ASP, men ikke fundet noget om at åbne og
læse en almindelig tekstfil.

Kan man ikke det i ASP?

/Kurt

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 05-11-06 18:52

On Sun, 5 Nov 2006 17:50:11 +0100, "Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net>
wrote:

>Jeg vil gerne overføre data fra en semikolon-separeret fil til en database.
>Jeg har kikket i min lekture om ASP, men ikke fundet noget om at åbne og
>læse en almindelig tekstfil.

Hej Kurt.

Prøv at læse lidt om FSO i dette link:

http://www.tutorial-web.com/asp/fso/textstream.asp

Mvh. Brian

--
http://www.brinch.it - Home of Oneside and BBC Webgallery
Creator of http://www.natart.dk

Fra : Kurt G

Dato : 05-11-06 20:00

"Brian B. Christensen" <nej@denneemailerikkedenrigtige.dk> skrev i en
meddelelse news:569sk2pfq5725ejnu3lfkgcc1l8pseqo7u@4ax.com...
> Prøv at læse lidt om FSO i dette link:
>
> http://www.tutorial-web.com/asp/fso/textstream.asp
>
> Mvh. Brian

Tak, Brian.
Jeg vil kikke på det.

/Kurt

Fra : Kurt G

Dato : 05-11-06 20:12

> Hej Kurt.
> Prøv at læse lidt om FSO i dette link:
>
> http://www.tutorial-web.com/asp/fso/textstream.asp
>
> Mvh. Brian

Er det ikke asp.net?
Hvis ja, kan det så bruges på en server, der kører almindelig asp?

/Kurt

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-11-06 22:34

Kurt G skrev:

> Er det ikke asp.net?

Nej.

> Hvis ja, kan det så bruges på en server, der kører almindelig
> asp?

Hvis serveren også kører asp.net, kan det godt - men kun på
asp.net-sider.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Kurt G

Dato : 05-11-06 22:59

> Nej.

> Hvis serveren også kører asp.net, kan det godt - men kun på
> asp.net-sider.
> --
> Jens Gyldenkærne Clausen

Tak.