ASPmail eller Jmail på egen server ?
Fra : Lars

Dato : 04-11-06 23:28

Hej!

Jeg har en win XP websever (min egen)
Og vil gerne have et mail komponent som ASPMail eller Jmail

Er er nogen der ved hvor jeg kan downloade? Eller lignende
komponenter/programmer
der helst skal være gratis

mvh
Lars

Fra : Thrane

Dato : 05-11-06 07:58

> [...]

>Og vil gerne have et mail komponent som ASPMail eller Jmail

>Er er nogen der ved hvor jeg kan downloade? Eller lignende

Der findes en gratis version af JMail.
http://dimac.com/default2.asp?M=Products/MenuCOM.asp&P=Products/w3JMail/start.htm

Den fungere fint...
Ellers er $45 for en standardversion ikke meget for at benytte sådan en
komponent.

/Thrane

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-06 10:41

"Thrane" <noreply@noreply.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Den fungere fint...
> Ellers er $45 for en standardversion ikke meget for at benytte sådan en

Hvis du kun skal kunne sende mails, er der ingen grund til at betale for
JMail.
Jeg benytter den gratis version med stor fornøjelse.

Jeg kan både sende til CC og BC, samt vedhæfte filer...
Den har alt jeg behøver !

Neuhafen