Start Hjælp, hvilken program til at tjække~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 04-11-06 12:11

ja

jeg håber at i kan hjælpe mig
jeg har fået egen www side med asp på.
jeg har hente lidt asp script og vil smide dem på nettet.
men findes der er program eller en "server" som ligger på ens computer så
man kan tjække det inde man smider det op på nettet. ???
er lidt træls at jeg skal rette en linie og så ligge filen op igen og så
rette igen og så op igen.
hva nemmer hvis der kunne kører på ens computer.

thomas

Fra : jeppe

Dato : 04-11-06 18:41

Tror jeg ikke der gør..
Altså for det skal man jo bruge en server..

Eller jo, hvis du bruger Windows XP pro/2000 kan du jo installere IIS på
den.. (det vil sige din egen server)

Du kan installere IIS, ved at bruge din windows cd..

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 04-11-06 19:06

mange tak
har lige install IIS og det hva lige det jeg have brug for.
men er løbet ind i andre problemer.
hved ikke lige hvad sql er og hvordan jeg bruger det i stedet for acces

thomas

Fra : Jørn Andersen

Dato : 07-11-06 06:59

On Sat, 4 Nov 2006 19:05:42 +0100, "Thomas Pedersen" <twp@twp.dk>
wrote:

>hved ikke lige hvad sql er og hvordan jeg bruger det i stedet for acces

SQL er et forespørgsels-sprog, du skal bruge, når skal "snakke" med
din database. Det er altså ikke noget, du dskal bruge "i stedet for".

Se fx:
<url: http://www.html.dk/tutorials/asp/>
- lektion 17-22, så er du godt i gang.

Gider du ikke svare *under* det skrevne og klippe det væk, du ikke
svarer på - så er det nemmest for alle.
Se link herunder.

PS: Gider du tage et kig på:
<url: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>