Søg o database
Fra : Nederbasse

Dato : 31-10-06 10:12

Hejsa

Jeg har noget asp jeg har lavet for laaaang tid siden og som der har været
et par nogleandre inde og rette i koden.
Nu er det opdaget en fejl som jeg ikke kan finde løsningen på

Siden skal søge i en Access db i to tabeller: Tilsyn og PostBy hvor Id er
lig ....
I PostBy tabellen tager søgningen altid dden sidste post dvs. alle personer
bor i 8950 Ørsted og det ved jeg de ikke gør.

Det er svjh noget med en If EOF eller noget i den stil men jeg kan ikke få
det til at virke.

Koden:
<!--#include file="conn.asp"-->
<%
Set RecSet = Server.CreateObject("ADODB.Recordset")
idUdOpl = "SELECT count(mtid) as idUd FROM Modtager WHERE mtid=" &
Request("id") & ";"
RecSet.Open idUdOpl, Conn

"</b> tilsynsbreve til:<br>"

RecSet.Close

tilsynOpl = "SELECT * FROM Tilsyn, PostBy WHERE tid=" & Request("id") &
";"
RecSet.Open tilsynOpl, Conn

Response.Write "<br>" & RecSet("fnavn") & " " & RecSet("enavn")
Response.Write "<br>" & RecSet("adr")
Response.Write "<br>" & RecSet("postnr") & " " & RecSet("bynavn")

RecSet.Close
Conn.Close
Set Conn=Nothing
%>