Inkludere ASP i Jmail
Fra : Thrane

Dato : 29-10-06 08:55

Hej

Beklager, titlen dækker nok ikke hlet over mit problem...

Jeg har et større forum og når der kommer nye medlemmer til, sendes der en
mail til dem med regler for siden.
Disse regler findes også PÅ siden i en fil jeg blot includer.

Mit spørgsmål er nu:
Kan jeg på nogen måde få inkluderet den fil i min mail gennem Jmail?
Ikke som vedhæftet fil, men som en del af den HTML mail der sendes ud? (der
sendes også en text mail til denm der ikke kan modtage HTML, men ingen grund
til at blande det sammen nu...)

Pft.
/Thrane

Fra : Jørn Andersen

Dato : 30-10-06 05:02

On Sun, 29 Oct 2006 08:54:36 +0100, "Thrane" <noreply@noreply.dk>
wrote:

> [...]
>sendes også en text mail til denm der ikke kan modtage HTML, men ingen grund

Ja, men det kræver, at teksten er tildelt en variabel:

strTekst = "teksten"

Good luck!

--
Jørn Andersen,