Hente session data fra JavaScript
Fra : Peter Horsager

Dato : 29-10-06 03:33

Hej
Jeg skal vedligeholde en betående ASP applikation med et Javascript
"menusystem".
For at gøre menu'en mere dynamisk vil jeg gerne hente menu-punkter fra en
serverside database, dette gør jeg så ved at indlæse disse i ASP og gemme
dem i "session".

Når JavaScript menuen loades skal den så trække disse punkter fra "session"
men det virker altså ikke for mig. Er der en som kan give mig et skub i den
rigtige retning

På forhånd tak

eksempel -
var txt = "<%=Session("mnuForeninger") %>";
addChildmenuItem("det_sker_alle.asp?kategori=fodbold", txt.substring(0,10)
,"hovedramme","");

Fra : Jørn Andersen

Dato : 30-10-06 05:07

On Sun, 29 Oct 2006 03:33:07 +0100, "Peter Horsager"
<peter.horsager@mail.dk> wrote:

> [...]
>serverside database, dette gør jeg så ved at indlæse disse i ASP og gemme

De hedder Session-variable

> [...]
>var txt = "<%=Session("mnuForeninger") %>";
>addChildmenuItem("det_sker_alle.asp?kategori=fodbold", txt.substring(0,10)

Hvad får du i din HTML-kildekode, der hvor du forventer at din
session-variabel er udskrevet?

Eller sagt på en anden måde: Hvad får du, hvis du laver en:
Response.Write Session("mnuForeninger")
- ?

Mvh. Jørn

--