HJÆLP
Fra : kasper

Dato : 25-10-06 18:15

HI
er der nogen der ved hvordan man laver en kontakt formular i html
er et eller andet...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : spintail

Dato : 26-10-06 09:34

kasper skrev:
> HI
> er der nogen der ved hvordan man laver en kontakt formular i html
> er et eller andet...

> - Pædagogiske tutorials på dansk
> - Kom godt i gang med koderne

Ja da du bruger det link som står oven over her

Evt http://www.html.dk/artikler/00011/

Derefter klikker du her :

http://www.html.dk/tutorials/asp/introduktion.asp

Så skulle det køre for dig

MvH
Allan

Fra : Rune Jensen

Dato : 27-10-06 05:17

"kasper" wrote in message...

> er der nogen der ved hvordan man laver en kontakt formular i html
> er et eller andet...

Sjovt, du spørger... Erik har netop givet sin version på
http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/aspmail.asp og han har uddybet
det lidt længere nede i denne gruppe - kig under "ASP form mail med
antispambot protection script". Her bliver også uddybet forslag til
antispambot protection.

Jeg er ikke endnu ikke færdig med at implementere formularen på min egen
side, men det er helt klart det bedste bud på en ASP formular med
spambot protection på nettet - efter min mening

Og så et PS--- der _bør_ være antispambot protection på en kontakt
formular. Ellers risikerer du en masse bøvl med spam - har selv prøvet
det, og det er bare træls!

MVH
Rune Jensen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-10-06 13:34

Rune Jensen skrev:

> Og så et PS--- der _bør_ være antispambot protection på en
> kontakt formular. Ellers risikerer du en masse bøvl med spam -
> har selv prøvet det, og det er bare træls!

Et PS mere. "HJÆLP" er en dårlig overskrift i en nyhedsgruppe. Dels
fordi den ikke fortæller noget om det problem spørgeren vil have
hjælp til, og dels fordi MANGLENDE BRUG AF SMÅ BOGSTAVER VIRKER
GENERENDE - se evt. <http://usenet.dk/netikette/larm.html>

Når jeg ikke svarer direkte på kaspers indlæg skyldes det i øvrigt
at mit program bortfiltrerer indlæg hvor hele overskriften står med
store bogstaver.
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen