asp scripts
Fra : John Jensen

Dato : 24-10-06 18:12

Hejsa kloge hoveder

Jeg har fået den udsøgte ære at være webmaster på
www.bordfodboldklubben.dk vi er fire medlemmer og havde en
medlemsfrengang på 25 % sidste år.

Nå men nu kunne jeg godt tænke mig at lave et forum hvor vi fire
kan tale sammen (vi er på hver sin side af kloden) og et sted
hvor vi kan uploade nogle af vores billeder.

Kan nogen af jer hjælpe mig med at finde et site hvor jeg kan
finde nogle (gerne gratis) asp scripts til disse formål???

Mange tak for hjælpen

mvh
John

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : spintail

Dato : 25-10-06 02:09

John Jensen skrev:
> [...]
>
> Kan nogen af jer hjælpe mig med at finde et site hvor jeg kan
> finde nogle (gerne gratis) asp scripts til disse formål???

Siden her er lidt gammel men måske du kan bruge lidt herfra:

http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=kategori&id=5

MvH
Allan

Fra : Esben

Dato : 26-10-06 22:14

"John Jensen" <salgskanal@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har fået den udsøgte ære at være webmaster på
> www.bordfodboldklubben.dk vi er fire medlemmer og havde en
> medlemsfrengang på 25 % sidste år.

Var der så 3,2 før?

--