css og Input
Fra : Morten Snedker

Dato : 24-10-06 14:20

#stamdata input
{
color: #FF0000;
}

farver både input-felter og knapper i den pågældende div. Hvordan gør
jeg, så det kun gælder text-input-felter, og ikke knapper?

Morten Snedker
http://www.planprojekt.dk | http://www.dbconsult.dk
Privat: http://www.vinthervej2.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 24-10-06 15:19

Morten Snedker skrev:

> [...]
>
> farver både input-felter og knapper i den pågældende div.
> Hvordan gør jeg, så det kun gælder text-input-felter, og ikke

I nye browsere kan du bruge følgende:

#stamdata input[type=text]{ ... }

- men IE6 forstår den ikke (kan ikke huske om det er rettet i IE7).

I praksis er man nødt til at anvende en klasse eller lignende
(enten på knapperne eller på tekst-felterne - alt efter hvad der er
lettest).
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 24-10-06 15:21

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> I nye browsere kan du bruge følgende:
>
> #stamdata input[type=text]{ ... }

Ups - glemte lige. Det er et html/css-spørgsmål, og det hører
dermed hjemme i dk.edb.internet.webdesign.html

Jeg sætter fut på indlægget her - svarer man på det foregående
indlæg bedes man selv sætte opfølgning til html-gruppen.

FollowUp-To dk.edb.internet.webdesign.html