Backup af DB
Fra : spintail

Dato : 20-10-06 15:07

Hej Alle

Der må der være andre her som også tager backup af deres DB (
Access) på en brugervenlig måde?

Hvilken metoder findes?

Nedenstående kode virker sådan set, men den fil som der bliver
download kan
ikke genkendes af Access.

<%@Language=VBScript%>
<%
set oStream = server.createobject("ADODB.Stream")
oStream.Type = 1 'adTypeBinary
oStream.Open

oStream.LoadFromFile (server.mappath("..\database\test.mdb"))

Response.ContentType = "application/octet-stream"
Response.AddHeader "Content-disposition","filename=test.mdb"
Response.BinaryWrite oStream.Read

oStream.Close
set oStream = nothing
%>

MvH
Allan
MvH
Allan

Fra : spintail

Dato : 20-10-06 15:24

spintail skrev:
> [...]
>

> Response.ContentType = "application/octet-stream"
> Response.AddHeader "Content-disposition","filename=test.mdb"

Hmm jeg skulle bare højreklikke på selve filen og fjerne den
blokering som XP havde været så flink at smide på....

MvH
Allan