webshop
Fra : Syrene Lassesen

Dato : 15-10-06 18:23

Kan man lave en webshop i asp?

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-06 18:30

"Syrene Lassesen" <Syrene_Theresia@hotmail.com> skrev
> Kan man lave en webshop i asp?

Ja...
Bjarne

Fra : Michael Zedeler

Dato : 15-10-06 19:57

Syrene Lassesen wrote:
> Kan man lave en webshop i asp?

Ja. På samme måde som at man kan bygge en bjælkehytte hvis man har en skov.

Man skal bare lige være tømrer først.

Det jeg prøver at sige er, at hvis du ikke kan programmere, er det nok
den største forhindring. Det kan nemt tage et år eller to at lære.

Mvh. Michael.

Fra : Syrene Lassesen

Dato : 16-10-06 19:00

Jeg kan nu godt programmere, er bare ikke så kendt med at lave webshop.

Fra : Michael Zedeler

Dato : 16-10-06 21:19

Syrene Lassesen wrote:
> Jeg kan nu godt programmere, er bare ikke så kendt med at lave webshop.

Hvad for sprog kender du?

Mvh. Michael.

P.s. svar venligst under spørgsmålet.

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-06 20:19

Du kan få Comersus asp shopping cart gratis (http://www.comersus.com/), men
hvis den senere skal udvides koster de ekstra moduler.

--
Venligste hilsener - Jakob Lund Krarup (MCSD.Net)

mail: KR snabela RUP punktum DK
http://www.dotnetteacher.dk - .net programmering
http://www.jake.dk - en personlig hjemmeside

Fra : Syrene Lassesen

Dato : 16-10-06 19:00

Jeg skal ikke have nogen gratis, vil selv lave den. Ellers tak.

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-06 19:11

> Jeg skal ikke have nogen gratis, vil selv lave den. Ellers tak.

Du kan hente inspiration og kode her:

www.ffsoft.dk under eksempler.

Det er almindeligt i denne gruppe at skrive svaret UNDER spørgsmålet.
Det er ikke for at være ekstra mærkelige, det er bare mere praktisk.

Med venlig hilsen

Tom Jensen
- Læs mere om asp og databaser her -
www.ffsoft.dk

Fra : Syrene Lassesen

Dato : 18-10-06 21:51

"Tom Jensen" <noone> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er almindeligt i denne gruppe at skrive svaret UNDER spørgsmålet.
> Det er ikke for at være ekstra mærkelige, det er bare mere praktisk.

Tak. Det er en god side.

MVH. Syrene