Photo gallery
Fra : bo

Dato : 13-10-06 09:59

Nogen der kender et godt og nemt photogallery man kan lægge på
sin egne sever så flere får glæde af det?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-06 12:31

"bo" <bobo@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kender et godt og nemt photogallery man kan lægge på
> sin egne sever så flere får glæde af det?

Coppermine er ganske udemærket, men det kræver PHP, MySQL og Image Magick !

Læs mere her: http://coppermine-gallery.net/index.php

Neuhafen

Fra : SpookiePower

Dato : 13-10-06 15:31

Du kan også prøve http://gallery.menalto.com/
Se evt min signatur, for et eksempel.

--
My PhotoGallery
www.photo.box2600.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-06 15:44

Rigtig rigtig pæne billeder - dem har du fotograferet, efterbehandlet og
præsenteret flot! : )

Mine komplimenter!

--
Venligste hilsener - Jakob Lund Krarup (MCSD.Net)

mail: KR snabela RUP punktum DK
http://www.dotnetteacher.dk - .net programmering
http://www.jake.dk - en personlig hjemmeside

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-06 15:41

Hej Neuhafen : )

Jeg har lavet et simpelt et. Det kræver blot én linjes kode for at få sat
billeder ind der hvor du vil have det:
Du kan hente min include fil her:
www.jake.dk/programmering/asp

Hvis du så lægger filen ved siden af din egen asp og includer den sådan:
<!--#include file ="jakes_IO.asp"--> <html><head ...

Så kan du få vist et billedgalleri sådan:

<%=ViewPictures("grafik/fotos", 5)%>

Hvilket laver en navigérbar struktur med fem billeder pr. side

Fra : Thrane

Dato : 13-10-06 19:35

"bo" <bobo@dbmail.dk> wrote in message
> Nogen der kender et godt og nemt photogallery man kan lægge på
> sin egne sever så flere får glæde af det?

> - Pædagogiske tutorials på dansk
> - Kom godt i gang med koderne

Benytter selv dette:
http://www.b-cp.com/igallery/