Fejl i loop
Fra : Kurt G

Dato : 07-10-06 13:18

Efter at alle fundne poster er udskrevet, får jeg denne fejl:
error '80020009'
Det er i den første linie hvor noget skal udskrves, altså som om loopen
kører een gang for meget. Men det synes jeg ikke kan være rigtigt.

Jeg har indtil nu ignoreret/udsat løsningen af problemet, men det går ikke,
når jeg vil have antal poster talt op.

If soegestr <> "" Then
svar.Open "SELECT * FROM AlleKasser Where "&soegestr&"",Conn
End If
I=0
IF Not RecSet.EOF Then
Do While Not RecSet.EOF
'Udskriv
I = I+1
Response.Write I &" "
Response.Write svar.Fields("Kasse") & " "<---her meldes fejlen
Response.Write svar("Nr") & " "
Response.Write svar("Omhandler") & "<br>"
'Næste
svar.MoveNext
Loop
End If

/Kurt

Fra : finn elmgaard

Dato : 07-10-06 15:19

"Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> wrote in message

> If soegestr <> "" Then
> svar.Open "SELECT * FROM AlleKasser Where "&soegestr&"",Conn
> End If
> I=0
> IF Not RecSet.EOF Then
> Do While Not RecSet.EOF
> 'Udskriv
> I = I+1
> Response.Write I &" "
> Response.Write svar.Fields("Kasse") & " "<---her meldes fejlen
> Response.Write svar("Nr") & " "
> Response.Write svar("Omhandler") & "<br>"
> [...]

Umiddelbart ser det ud som om du laver et loop på et recordset, du har
navngivet "RecSet", men du forsøger at skrive ud fra et recordset, der
hedder "svar".

mvh
Finn

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Kurt G

Dato : 07-10-06 15:28

> Umiddelbart ser det ud som om du laver et loop på et recordset, du har
> navngivet "RecSet", men du forsøger at skrive ud fra et recordset, der
> [...]
og det har du da fuldstændig ret i. Man kan stirre sig blind.
Tak.
/Kurt