Kan jeg lave mine egne fejlsider?
Fra : Magnus

Dato : 28-09-06 22:00

Jeg har lavet nyt design på min side og der er mange links som er ændret men
jeg har nok glemt at rette nogle links som dermed er "døde".

Kan man ikke lave en fejlside som sender mig en mail når en surfer ind på en
side som ikke findes på min server dvs et dødt link?

/Magnus

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-06 22:07

Hej Magnus

Det kommer helt an på om dit webhotel tilbyder den tjeneste.
Hvor får du hostet henne?

- Jakob