rammer
Fra : kasper

Dato : 24-11-06 07:54

Hi

jeg er ved at lave en side hvor der skal være to rammer, i den er
der et login, hvor man skal logge ind og det er rigtigt og når
man så er kommet ind som member så skulle der komme en member
menu og det kan jeg også fint, og nu kommer problemet member
menuen skal åbne alle dens sider i midder rammen...

kan i hjælpe mig...

/hilsen Kasper

P.S. se evt. http://prove.sik-fanklub.dk/prove/

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-06 20:32

"kasper" <zejekasper@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> menu og det kan jeg også fint, og nu kommer problemet member
> menuen skal åbne alle dens sider i midder rammen...

Hvis du med "midder rammen" mener den ramme hvor i der står velkommen, ja så
skal du sætte target til head

> P.S. se evt. http://prove.sik-fanklub.dk/prove/

Din side mangler en doctype erklæring, og bruger et mindre heldigt windows
tegnsæt

Lidt om doctype erklæringen her:
http://www.hintzmann.dk/articles/doctype/

og som tegnsæt bør du i stedet anvende ISO-8859-1

--
Med venlig hilsen - Carsten Sørensen

Gode råd til webdesigneren - http://csnet.dk/html/
Nørholm Forsamlingshus - http://forshus.dk

Fra : kasper

Dato : 25-11-06 10:26

Carsten Sørensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> Lidt om doctype erklæringen her:
> http://www.hintzmann.dk/articles/doctype/
>
> og som tegnsæt bør du i stedet anvende ISO-8859-1

hi hvad så hvis de link er på en anden side...