info
Fra : oz

Dato : 21-11-06 16:05

Hvordan foregår det med roboterne der søge hjemmesider,
hvis man har haft en hjemmeside i mange år og man kan søges eks. på google,
hvis man sletter eller ændre sin hjemmeside, findes den stadigvæk
eller bliver den slette på google efterhånden.

JB

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-11-06 19:31

oz skrev:

> [...]
> eks. på google, hvis man sletter eller ændre sin hjemmeside,
> findes den stadigvæk eller bliver den slette på google

Google og andre søgerobotter opdaterer jævnligt deres indeks - så
hvis siden er ændret eller slettet skal Google nok opdage det.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 21-11-06 19:49

oz wrote:

> [...]
> på google, hvis man sletter eller ændre sin hjemmeside, findes den
> stadigvæk eller bliver den slette på google efterhånden.

Hvis det ar været offentliggjort en gang, er der ret stor chance for at
det kan graves frem igen. Der er både en amerikansk høster og en dansk,
der gemmer gamle udgaver af internetsider:

http://www.archive.org/web/web.php
http://netarkivet.dk/
--
Toke Eskildsen - http://ekot.dk/

Fra : oz

Dato : 21-11-06 23:19

tak for hjælpen
fortsat god aften/nat

JB

Toke Eskildsen <darkwing@daimi.au.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns9882C9904E3E0tokeeskildsen@130.225.247.90...

Fra : Allan Vebel

Dato : 22-11-06 01:29

Toke Eskildsen skrev:

> Hvis det ar været offentliggjort en gang, er der ret stor
> chance for at det kan graves frem igen.
> http://www.archive.org/web/web.php

Jeg kan se at vebel.dk startede 25. januar 1999, men det
er ikke meget den kan grave frem fra den tid. Det den finder,
viser dog at jeg var synlig på nettet allerede dengang, det
var da frames- og tabeldesign var populært.

Domænet går helt tilbage til 1998, se
http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=vebel.dk,
hvor vi alle var på nettet via et langsomt modem, og måtte
blokere telefonlinjen utallige gange til stor gene for resten
af familien.

Det er registreret at html-faq.dk er startet 21. marts 2003,
men det var nu allerede i juleferien 2002 den var åben.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk