Logitech Internet Keyboard m. genvejstaste~
Fra : Pussyman

Dato : 23-06-01 12:55

Jeg har et Logitech m.genvejstaster, og på to af genvejstasterne kunne jeg
godt tænke mig at der skulle være: Luk Computeren (som findes i start
menuen, men jeg ved ikke hvor den ligger i windows da jeg skal angive stien
til keyboardet så det virker) og den anden tast skal være Søg Efter (som
også ligger i menuen start og det er det samme problem som den anden).

MVH

Kristian Kirk

Fra : Morten Johansen

Dato : 23-06-01 15:05

Pussyman wrote:

> [...]
> til keyboardet så det virker) og den anden tast skal være Søg Efter (som
> også ligger i menuen start og det er det samme problem som den anden).

Alt Om Data havde en artikel om programmet rundll32 i AOD Eksklusiv feb. 2001,
hvor noget af det, du taler om står beskrevet. I hvert fald står der, hvordan
computeren lukkes hurtigt. Det med søgefunktionen står vist ikke nævnt.
Artiklen findes ved at gå ind på www.itsvar.dk og søge på "Løb om hjørner med
windows", så skulle den gerne dukke op.

Hilsen Morten

Fra : Cubus

Dato : 23-06-01 18:55

>og den anden tast skal være Søg Efter (som
> også ligger i menuen start og det er det samme problem som den anden).

Windowstast + F
tryller "søg efter" frem!

--
Cubus

Fra : Chipmand

Dato : 23-06-01 22:02

Jeg har selv et Logitech trådløst tastetur jeg lagde den driver ind
der fulgte med til tasteturet. Når den software er lagt ind kan jeg
lukke windows og en masse andet.
prøv evt. hente en ny driver fra http://www.logitech.com