Skjule og linke til et dokument?
Fra : Benny Andersen

Dato : 07-11-06 17:49

Hej -

Jeg ønsker på min blog http://aftenkaffe.blogspot.com at kunne linke til et
nyt dokument der skal kunne ligge skjult i det eksisterende og først
aktiveres når der klikkes på linket.

Kan man det? - Ja ikke! MEN HVORDAN???

Grunden til den lidt bøvlede fremgangsmåde er at jeg ikke har min egen
oprettede hjemmeside og server, men benytter Blogger-folkeudgaven...

Mvh Amatøren Benny Andersen

Fra : Frederik

Dato : 08-11-06 09:56

Benny Andersen skrev:

> Jeg ønsker på min blog http://aftenkaffe.blogspot.com at kunne linke til et
> nyt dokument der skal kunne ligge skjult i det eksisterende og først
> [...]

Jeg er ikke helt sikker på, jeg forstår, hvad du mener. Vil du skjule
en del af din side, der så kommer frem når et link klikkes, eller vil
du have der kommer en helt ny side frem.

Hvis det er det første kan du gøre det vha lidt javascript. Det
hedder vistnok at toggle, søg på Google eller spørg i
dk.edb.internet.webdesign.clientside.

Hvis det er det andet skal du vel bare linke til den relevante side!

/Frederik

Fra : Benny Andersen

Dato : 08-11-06 15:05

"Frederik" <fsigurd@gmail.com> skrev i en meddelelse

Benny Andersen skrev:

> [...]

dk.edb.internet.webdesign.clientside.

Hvis det er det andet skal du vel bare linke til den relevante side!

Øhhhhhmm... Jeg kan ikke linke til den relevante side, da jeg ikke kan
oprette enkeltsider i blogsystemtet, så jeg vil undersøge den anden løsning;
toggle eller noget...

Tak!

Benny A

Fra : Allan Vebel

Dato : 08-11-06 23:17

Frederik skrev:

> Hvis det er det første kan du gøre det vha lidt javascript.

Det kan også laves med css

display:block;
og
display:none;