CPU Temp?
Fra : Jørgen Have

Dato : 23-06-01 12:28

Hej
Jeg har et ? ang. min 1200 mhz athlon processor, hvor varm må den blive?
Min står på 61 grader er det for meget?
hilsen
Christian

Fra : ServicePACK

Dato : 23-06-01 12:50

Det er rimeligt meget men ikke for meget. Den skal helst ned på omkring
40-50 grader

SP
Jørgen Have <fistus@pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9h1ued$q8v$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Casper Bang

Dato : 25-06-01 18:37

Jeg har en tilsvarende processor... den kan klare op til omkring 80-85C før
der sker noget... den processor arbejder varmt...
Min kører med samme temp, og i manualen står der at den kan klare de der
80-85.

¨Casper

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 23-06-01 18:20

"Jørgen Have" <fistus@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg har et ? ang. min 1200 mhz athlon processor, hvor varm må den blive?
> Min står på 61 grader er det for meget?

Kig tilbage i denne gruppes indlæg...
Jeg fornemmer at dit spørgsmål bliver hhv. stillet og besvaret cirka hver
3-4 dag...!

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Lars Ridder

Dato : 24-06-01 11:32

Søren C. Fischer <soren@fischer-streton.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9h2ja0$je1$1@sunsite.dk...
> "Jørgen Have" <fistus@pc.dk> skrev i en meddelelse
>
> Kig tilbage i denne gruppes indlæg...
> Jeg fornemmer at dit spørgsmål bliver hhv. stillet og besvaret cirka hver
> 3-4 dag...!
Hvis ens news-server, - som min - sletter alle meddelelser der er mere end 2
dage gamle, kan det være problematisk. Hvis du ikke gider svare, så lad
være!

LR

Fra : Deaster

Dato : 24-06-01 14:43

Lars Ridder <ridder@e-privat.dk> skrev i en

> [...]
2
> dage gamle, kan det være problematisk. Hvis du ikke gider svare, så lad

Har du hørt om google ??

Jesper (Deaster)
Some people are only alive
because it's illegal to kill them