CSS Problem
Fra : Martin

Dato : 31-10-06 16:29

Hej!

Jeg er igang med en test af en menu - den virker helt perfekt i firefox.
Så prøvede jeg at åbne den i IE6, den står rigtigt, men den mangler
nogle ting i toppen.

Så tabbede jeg over til et andet program, og tilbage igen - nu var alt
teksten der så igen - UDEN jeg havde reloadet siden.

Jeg aner ikk hvad der sker, så håber på en lille smule hjælp her :)

XHTML 1.0 strict valid
CSS valid (uden warnings)

Link: http://www.scandesigns.dk/menu_test/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-10-06 16:35

Martin skrev:

> [...]

> Så tabbede jeg over til et andet program, og tilbage igen - nu var alt
> teksten der så igen - UDEN jeg havde reloadet siden.

Det er sandsynligvis tittebøh-fejlen, en programfejl i IE6.

Hvis du googler på "peekaboo" og IE6, kan du finde forklaringer
på engelsk.

--
Bertel

Fra : Martin

Dato : 31-10-06 17:01

Bertel Lund Hansen wrote:
> Det er sandsynligvis tittebøh-fejlen, en programfejl i IE6.
>
> Hvis du googler på "peekaboo" og IE6, kan du finde forklaringer
> på engelsk.

Ahh - jeg tænkte nok det var en IE6 fejl.
Det hjalp efter jeg satte en masse position:relative; ind rundt omkring.
Tak!

Fra : Dennis Munding

Dato : 31-10-06 22:17

Hej Martin!
"Martin" <maa@scandesigns.dk> skrev i en meddelelse
> Ahh - jeg tænkte nok det var en IE6 fejl.
> Det hjalp efter jeg satte en masse position:relative; ind rundt omkring.
> Tak!

Beklager at måtte skuffe dig, men fejlen er der stadig hos mig IE6.0....
(Øverste "kasse" står tom, når man loader siden, men hvis jeg scroller
vandret i mit lille 800x600px full size browser-vindue (hint!), så kommer
teksten frem...).

Dennis Munding
http://pe-vagtservice.dk/ -Et sikkert valg til at passe på dine værdier!
http://munding-interieur.dk/ -Alt godt til hjemmet - på Frederiksberg!
http://munding-webdesign.dk/ -Vi ses! - ganske enkelt...

Fra : Martin

Dato : 01-11-06 09:54

Dennis Munding wrote:
> [...]
> (Øverste "kasse" står tom, når man loader siden, men hvis jeg scroller
> vandret i mit lille 800x600px full size browser-vindue (hint!), så kommer

Jeg har heller ikke uploadet den nyeste version :) - Så fejlen er stadig
på nettet, men ikke her på min udviklingsserver.

Bredden på det hele - Tjaaa... ikk mig der bestemmer hvor bredt #page
skal være - Det er designeren - Men da der skal være 5 kolonner (efter
kundens ønske) så er det meget svært at lave den mindre bred. :)