Hvordan laver jeg en tynd blå streg rund o~
Fra : Simon Larsen

Dato : 30-10-06 11:53

Ja som overskriften siger, vil jeg gerne vide hvordan jeg laver
en tabel med en blå tynd streg uden om.
Jeg har virkelig tjekket rundt omkring, og har også fået svar men
det virker bare ikke :s..

ved der står jeg ikke skal fylder indlægget med koder, men jeg
har ikke lagt det på på et website endnu..

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-10-06 13:07

Simon Larsen skrev:

> Ja som overskriften siger, vil jeg gerne vide hvordan jeg laver
> en tabel med en blå tynd streg uden om.

   table{ border: 1px solid blue; }

> Jeg har virkelig tjekket rundt omkring, og har også fået svar men
> det virker bare ikke :s..

Giv et link til din side - så er det lettere at hjælpe (hvis
ovenstående ikke løser problemet).
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Simon Larsen

Dato : 30-10-06 14:27

> Giv et link til din side - så er det lettere at hjælpe (hvis
> ovenstående ikke løser problemet).

Æhh, jeg må ærligt indrømme jeg ikke rigtigt kunne finde rundt i
det.
Altså dette er dog ikke min side, men det skal forstås på samme
måde. www.teamnoa.net ..

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-10-06 15:21

Simon Larsen skrev:

> Æhh, jeg må ærligt indrømme jeg ikke rigtigt kunne finde rundt i
> det.
> Altså dette er dog ikke min side, men det skal forstås på samme
> måde. www.teamnoa.net ..

Åbn din css-fil (stylesheet.css på ovenstående site). Indsæt linjen
her nederst:

   table{ border: 1px solid blue; }

Gem. Reload. That's it.

Hvis du har problemer med at anvende css, vil jeg anbefale dig at
læse lidt om det - fx på følgende sites:
<http://www.html.dk/tutorials/css/Default.asp>
<http://html-faq.dk/2010.asp>