kommentar boks
Fra : Max

Dato : 14-10-06 07:27

Jeg har et spørgsmål.
Jeg vil gerne have lavet en kommentar boks, sådan at folk kan
kommentere forskellige ting. Jeg ved ikke om dette er den rigtige
gruppe men jeg vil gerne have hjælp.

-Max Uldahl

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-06 08:26

Hej Max

For at folk kan kommentere din side, så er det nødvendigt at kommentarerne
lagres et sted.
Så vidt jeg ved, kan det kun gøres hvis du har en måde at lagre
informationerne på din side.
Det kræver noget kode der afvikles på serveren. F.eks. PHP, ASP, Frontpage
Extensions, etc.

Koder du i rent HTML eller har du også serverkode kørende?

--
Venligste hilsener - Jakob Lund Krarup (MCSD.Net)

mail: KR snabela RUP punktum DK
http://www.dotnetteacher.dk - .net programmering
http://www.jake.dk - en personlig hjemmeside