Google - Pagerank
Fra : Morten P. Andersen

Dato : 12-10-06 21:25

Det er måske lidt ude for emne. Men hvorfor er min Pagerank på Google
pludselig et stort 0 ....... den eneste ændring jeg kan komme på jeg har
lavet er at jeg i et forum (Joomla.dk) har registret min web adresse
under mine brugeroplysninger...... så min adresse står ved alle mine
indlæg......men det kan Google vel ikke mene er snyd....eller Hvad? Min
side kan stadig findes af Google.

:)
Morten
www.lille-web.dk

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 12-10-06 21:54

Morten P. Andersen skrev:
> Det er måske lidt ude for emne. Men hvorfor er min Pagerank på Google
> pludselig et stort 0

> Morten
> www.lille-web.dk

Hvis det er det site der, så kan jeg trøste med at der står "2" i min
pagerank indikator...

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Morten P. Andersen

Dato : 13-10-06 06:26

Jesper Brunholm skrev:

> Hvis det er det site der, så kan jeg trøste med at der står "2" i min
> pagerank indikator...
>
> mvh
>
> Jesper Brunholm

Underligt i min står der 0

Fra : Thrane

Dato : 13-10-06 07:30

"Morten P. Andersen" <info@lille-web.dk> wrote in message

> Underligt i min står der 0

Jeg har en side med 5 og skriver jeg adresen uden www, så er den 0...

/Thrane

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 13-10-06 08:57

Morten P. Andersen skrev:

> Underligt i min står der 0

Prøv at skriv www med i adresselinjen

Det må vel skyldes at der ikke er nogen der linker til dig uden "www",
og det kan så i øvrigt få mig til at overveje ganske kraftigt, om ikke
man bør være meget konsekvent med om man bruger 'www' som en del af et
givent domænes adresser eller ej. Hvis Google regner med og uden www for
to forskellige ranking-indehavere, er det da ret seriøst.

Hvilket værktøj bruger du i øvrigt til at aflæse PR? Jeg bruger normalt
kun Google Pagerank Status plugin til Firefox, men slog Google Toolbar
til for at checke, og de er godt nok enige om forskellen på med og uden www.

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Morten P. Andersen

Dato : 13-10-06 12:23

> [...]
> kun Google Pagerank Status plugin til Firefox, men slog Google Toolbar
> til for at checke, og de er godt nok enige om forskellen på med og uden

Ja med www foran er det ok .....underligt.
Jeg bruger Google toolbar til FF til at aflæse PR

:)
Morten
www.lille-web.dk (håber på et 3 tal i PR ved at skrive dette indlæg !)