Et link
Fra : gitte

Dato : 12-10-06 18:33

Hvis I en dag ikke ved hvad I skal give Jer til, så kig på denne side, jeg
har kendt personen i mange år, og lært meget af ham, jeg tror garanteret
også, at I vil kunne lære noget. Han er en supermand udi script mv. Det
virker med IE ... også andre browsere, han har gjort meget for at det skal
virke i mange.

Hvis I går ind under 3D, under nr. 12 (I listen), har han her brugt billeder
jeg har lavet

http://www.dhteumeuleu.com

Det kunne jo være I ikke kendte ham.
--
venlig hilsen
gitte

Fra : Spintail

Dato : 12-10-06 20:08

gitte skrev:
> Hvis I en dag ikke ved hvad I skal give Jer til, så kig på denne side, jeg
> har kendt personen i mange år, og lært meget af ham, jeg tror garanteret
> også, at I vil kunne lære noget. Han er en supermand udi script mv.

Hmm jeg håber da ikke du har taget for meget ved lære ....

>Det virker med IE ...

Kik engang her :

Dette er min IE6 ikke særlig pænt ...

http://multiagenten.dk/fejl.gif

MvH
Allan

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-10-06 20:18

Spintail skrev:

> Dette er min IE6 ikke særlig pænt ...

I Opera er det værre:

http://temp.lundhansen.dk/dhteumeuleucom.jpg

--
Bertel

Fra : gitte

Dato : 13-10-06 06:02

> I Opera er det værre:
>
> http://temp.lundhansen.dk/dhteumeuleucom.jpg

Nu har jeg selv lige prøvet med Opera, og du har ret, det er for lang tid om
at opdatere skærmen ialt fald på forside scriptet.

gitte

Fra : gitte

Dato : 13-10-06 06:07

Dette er min IE6 ikke særlig pænt ...

Gad vide hvorfor din laver fejl, når min ikke gør det ...
Det ægrer mig lidt. Jeg har måske nogle specielle indstillinger, som er en
reminicense fra dengang jeg lavede elektroniske brevpapir.

gitte
http://flexit-design.dk

Fra : Morten P. Andersen

Dato : 13-10-06 06:33

gitte skrev:
> [...]
> virke i mange.
>

> Hvis I går ind under 3D, under nr. 12 (I listen), har han her brugt billeder

Rigtigt fedt.... der er en der kan sit kram
:)
Morten
www.lille-web.dk

Fra : Spintail

Dato : 13-10-06 08:33

gitte skrev:
> [...]
> Det ægrer mig lidt. Jeg har måske nogle specielle indstillinger, som er en
> reminicense fra dengang jeg lavede elektroniske brevpapir.

Måske fordi du ikke som så mange andre har den funktion slået til i
IE under advanceret

MvH
Allan