Folde ud kode til en FAQ
Fra : Dorte Gro

Dato : 20-09-06 13:08

Hej,
jeg er ved at lave en FAQ. Hvordan laver man en html-kode så man
kan trykke på det enkelte spgs, som så folder sig ud og folder
sig sammen igen, hvis man trykker på det igen eller på et andet
spgs? Selve siden er her: http://www.akademia.dk/FAQ/indexfaq.htm

Venlig hilsen Dorte
Akademia.dk - begavelse betaler sig!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Holst

Dato : 20-09-06 13:29

Dorte Gro wrote:

> [...]
> kan trykke på det enkelte spgs, som så folder sig ud og folder
> sig sammen igen, hvis man trykker på det igen eller på et andet

Med Javascript, så stil dit spørgsmål i

Eller du kan tage et kig på en gammel side, jeg lavede for år tilbage
for en spejderklan, hvor en oversigt over billeder netop dukker frem på
den måde, som jeg tror, du vil have.

http://www.ugleklanen.dk/arkiv.html

Den nødvendige Javascript er inkluderet i HTML-filen, så det burde være
nemt at overskue for dig.

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 20-09-06 13:43

Dorte Gro skrev:
> [...]
> kan trykke på det enkelte spgs, som så folder sig ud og folder
> sig sammen igen, hvis man trykker på det igen eller på et andet

http://www.webdesign101.dk/x/visogskjul.php

Jørgen Farum Jensen
http://www.webdesign101.dk
..