FP2K bekræftelsesside driller i rammen
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-11-06 18:04

Hej

Har en hjemmeside ( www.hulmur.dk ) hvor vores bekræftelsesside til
formularsiden er begyndt at drille. Det har stået på i noget tid, så det har
ikke noget at gøre med vi har skiftet webhotel i dag.

Det der sker er, at uanset hvordan jeg vælger at bekræftelsessiden skal
åbne, så sker det i et nyt vindue, hvor jeg gerne ville have den blev inden
i rammen.
Det har virket tidligere, men nu kan jeg bare ikke få det til at fungere
korrekt.

Nogen der har gode råd eller erfaring, modtages disse med kyshånd.

Hvis man vil have syn for problemet, så benyt siden "Bestil tilbud" og så
venligst gøre opmærksom på at det er en test.

Pft

Michael

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 21-11-06 16:55

Hvis du nu sendte et direkte link, så kunne vi se sidens egenskaber uden at
skulle udfylde din formular?

John
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1071

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 21-11-06 17:04

John Senius-Jørgensen wrote:
> Hvis du nu sendte et direkte link, så kunne vi se sidens egenskaber
> uden at skulle udfylde din formular?

Det kommer her http://www.hulmur.dk/Bestil_tilbud_svar.htm

Mvh
Michael

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 21-11-06 17:47

Hej igen
Så vidt jeg kan se af dine koder har du et script, der tester om siden er i
en ramme i din forside, men dette mangler i din formular/bekræftelse.

<script language="javascript">
if(self==parent)
{
top.parent.location.href="http://hulmur.dk"
}
</script>

Prøv at indsætte dette script og test igen

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 21-11-06 17:51

Denne linie skal med over scriptet:
<base target="_self">
Det er den der anbringer siden i rammesættet

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 22-11-06 07:26

John Senius-Jørgensen wrote:
> Denne linie skal med over scriptet:
> <base target="_self">
> Det er den der anbringer siden i rammesættet

Når jeg sætter denne linie ind for jeg fejlmeddelelsen - strengkoden er
uafsluttet -

Jeg har prøvet at indsætte den både før og i scriptet med lige lidt held

Mvh

Michael

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 22-11-06 11:28

"Michael Rasmussen" <michaelrasmussenSLET_DETTE@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:v3S8h.7$Qt3.2@news.get2net.dk...

> Når jeg sætter denne linie ind for jeg fejlmeddelelsen - strengkoden er
> uafsluttet -
>
> Jeg har prøvet at indsætte den både før og i scriptet med lige lidt held

Nå, selv om jeg ikke fik indsat denne linie er det nu begyndt at virke,
efter det har ligget noget tid på serveren.

Takker mange gange for hjælpen

Mvh
Michael

Fra : John Senius-Jørgense~