Ugedag og uge nr ønskes
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 19-11-06 15:14

Hej

Findes der en stump kode hvor jeg på en eller anden vis kan få vist aktuel
ugedag og ugenr. i FP2000 ?

Eks. Søndag - uge 46

Mvh
Michael

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 19-11-06 18:32

Hej Du skriver ikke om det skal laves i ASP eller i et script
I ASP bruges %U% for ugenummer med ugestart mandag (som vi jo bruger i
Danmark)

John
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1071

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 19-11-06 19:09

John Senius-Jørgensen wrote:
> Hej Du skriver ikke om det skal laves i ASP eller i et script
> I ASP bruges %U% for ugenummer med ugestart mandag (som vi jo bruger i
> Danmark)

Allerede der hoppede min kæde af.

Arbejder kun FP2000 og så kan jeg afskrive en given html kode og indføje
den.

Har fået koden til ugenr. sendt i et javascript ( og det virker , men
mangler stadig ugedagen.

Mvh
Michael

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 19-11-06 21:32

Se dette link, hvor der skulle være hjælp at hente.
http://www.html.dk/scripts/javascript/00012/

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 19-11-06 23:20

John Senius-Jørgensen wrote:
> Se dette link, hvor der skulle være hjælp at hente.
> http://www.html.dk/scripts/javascript/00012/

Takker for hjælpen, så fik jeg det sidste på plads.

Mvh
Michael