Hjælp. uploadet til 2 forskellige webhotel~
Fra : karina jensen

Dato : 18-11-06 14:47

hejsa

Jeg har lavet en hjemmeside i frontpage, hvor jeg ikke har ændret
noget som helst.

Jeg har uploadet den wed web10, på
www.denkreativeblomstergaard.dk og der virker det fint.

Jeg har nu fået eget domæne til den www.minimule.dk wed surftown
og her slået frontpage extencion til og uploadet den dertil, men
nogle af billederne og siderne mangler.

Hvorfor gør det nu det? Jeg har jo ikke lavet om i opsætningen
eller linke i frontpage, før jeg uploadede den til eget domæne.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ulrik Friis

Dato : 18-11-06 15:11

"karina jensen" <karina-seidelin-jensen@ofir.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvorfor gør det nu det? Jeg har jo ikke lavet om i opsætningen
> eller linke i frontpage, før jeg uploadede den til eget domæne.

De manglende billeder kan skyldes deres navne. Der kan godt være forskel på
webservere hvordan håndteres. Det er nemlig en rigtig, rigtig dårlig ide at
bruge mellemrum samt æ,ø og å i navnene. Og det gør du.

Hvis der mangler nogle sider, kan det være samme problem.

Tjek dit websted igennem på din PC, ret navne på sider og billeder, og
upload så hele dynen én gang til og lad Frontpage selv reparere links mv.
Navne kan bestå af tal og bogstaver uden mellemrum, evt. med underscore
eller tankestreg, hvis du vil have adskillelse, men ikke skråstreger og
andre specialtegn.

mvh
Ulrik

Fra : tidemann

Dato : 18-11-06 15:25

Ulrik Friis wrote:
> [...]
> Navne kan bestå af tal og bogstaver uden mellemrum, evt. med underscore
> eller tankestreg, hvis du vil have adskillelse, men ikke skråstreger og

Og helst også "kun" små bogstaver.

--
Mvh Marianne
design af: www.dhejne.dk - www.ragdollys-cat-link.dk