Forside "før forside(index.htm)"
Fra : Søren Petersen

Dato : 16-11-06 11:14

Halløj

Nogen der ved om man kan lave en form for forside, man så kan
klikke sig videre til den egentlige forside (index) i FP -og
hvordan man gør....

med venlig hilsen
Søren

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : enkvinde

Dato : 16-11-06 12:20

"Søren Petersen" <bansheeslet@slettesstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Halløj
>
> Nogen der ved om man kan lave en form for forside, man så kan
> klikke sig videre til den egentlige forside (index) i FP -og
> hvordan man gør....

Hej Søren

Index er den første side som dukker op, når siden åbnes. Derfor laver du
bare din forside i index. Så linker du videre til en anden siden feks.
start, som er den side du nu tænker på som index siden.

Men vær lidt varsom med brug af velkomstsider. De kan være meget hyggelige
første, anden og måske også tredie gang, man besøger et websted, men
derefter bliver det grusom irriterende at man skal møde den slags "tomme"
sider, for at komme til det egentlige mål.

Hilsen Eva

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 16-11-06 12:36

"enkvinde" skrev bl.a.:

> [...]
> du bare din forside i index. Så linker du videre til en anden siden
> feks. start, som er den side du nu tænker på som index siden.

Man kan fx gøre noget i retning af hvad jeg i al beskedenhed har gjort
http://www.stornotime.dk/

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk - www.nyrnberggaarden.dk