Et felt, der tæller ned
Fra : Ukendt

Dato : 14-11-06 19:54

Hej

Bruger Dreamweaver ver. 7.

Jeg poster i denne her gruppe, da jeg ikke kan se, at der findes en
gruppe for Dreamweawer.

Jeg skal have lavet et felt, som tæller ned med dage. dvs.
nedtællingen skal være slut den 1. jan. 2007.

Er der nogen i den her gruppe, der ved hvordan det gøres?

LL

Fra : enkvinde

Dato : 15-11-06 01:48

> Jeg skal have lavet et felt, som tæller ned med dage. dvs.
> nedtællingen skal være slut den 1. jan. 2007.
>
> Er der nogen i den her gruppe, der ved hvordan det gøres?

Hej Leif

Et java script er nok hvad du skal have fat i. Tjek feks. her
http://www.javascriptkit.com/script/cutindex1b.shtml

Hilsen Eva

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 15-11-06 12:09

Leif Lassen skriblede:
> Hej
>
> Bruger Dreamweaver ver. 7.
>
> Jeg poster i denne her gruppe, da jeg ikke kan se, at der findes en
> gruppe for Dreamweawer.

Kunne du ikke finde:

--
Lars Fragstrup

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-06 23:18

On Tue, 14 Nov 2006 19:53:54 +0100, Leif Lassen <> wrote:

> [...]
>nedtællingen skal være slut den 1. jan. 2007.
>
>Er der nogen i den her gruppe, der ved hvordan det gøres?

Jeg har klaret det med et script

LL