Profil og debat logins mm.
Fra : karina seidelin jens~

Dato : 08-11-06 18:31

hejsa alle sammen.

håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig.

Jeg er ved at oprette en hjemmeside til en klub vi er ved at
oprette, Jeg laver den i frontpage 2003, og vil bruge den debat
der er deri, men hvordan kan jeg gøre det sådan at medlemmerne
skal loggi ind med deres medlemsnr og adgangskode?? Altså kun
hvis de vil besvare noget, men det skal være frit for alle at
læse med.

og det andet problem jeg har at jeg vil lave det sådan at de hver
især kan oprette en lille profil om dem og deres pony, det skal
også kun kunne lade sig gøre for medlemmere.

Jeg har siddet og læst herinde lidt, og har fundet ud af at man
skal oprette en side for h ver enkelt login, men kan det passe at
man skal lave en side til hver medlem???

Og hvordan gør man så de selv kan styre deres profil, altså med
at oploade billeder og skrive tekst???

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne