opsætning
Fra : oz

Dato : 06-11-06 20:10

Jeg har lavet et side som godt kan se i Microsoft Internet Explore
men ikke i Mozilla Firfox
hvilken opsætnig kan man lave i FrontPage?
JB

Fra : oz

Dato : 06-11-06 20:20

lige et spørgsmål mere
har et et link til Netscape og Opera (måske dansk)

JB

oz <xxxxxx@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:454f88c5$0$910$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 06-11-06 21:11

"oz" <xxxxxx@privat.dk> skrev :

>lige et spørgsmål mere
>har et et link til Netscape og Opera (måske dansk)

Er det link til dres hjemmesider, hvor du kan hente browserne, du
mener?

Det er da lige ud af landevejen

http://www.opera.com/
http://browser.netscape.com/ns8/

Glem Netscape, når du har Firefox, det er stort set samme browser
og siderne vil se ens ud i begge.
Du kan læse mere om de danske nyhedsgrupper på
http://www.usenet.dk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 06-11-06 21:07

"oz" <xxxxxx@privat.dk> skrev :

>Jeg har lavet et side som godt kan se i Microsoft Internet Explore
>men ikke i Mozilla Firfox
>hvilken opsætnig kan man lave i FrontPage?

Kom med et link.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)