Faste ramme på tabeller
Fra : Karina Nordmand Hans~

Dato : 06-11-06 10:47

Jeg har et problem med, at jeg ikke kan få yder rammerne/kanterne
faste på mine tabeller. Det ser ikke så pænt ud, når der bladres
i min hj. side. Jeg kunne godt tænke mig, at alle tabeller på min
hj. side var lige store.
Problemet opstår, når jeg indsætter grafik, så rykker de sig. Det
gør ikke noget, at cellerne ikke forbliver lige store, de skal
netop være variable.

Jed kan ikke finde ud af HTLM endnu, så det nytter ikke noget og
sende mig en kode. for den kan jeg ikke finde ud af og indsætte.

På forhånd tak knh

http://www.bjæf.dk/

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : enkvinde

Dato : 06-11-06 11:24

"Karina Nordmand Hansen" <karinahansen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Problemet opstår, når jeg indsætter grafik, så rykker de sig. Det
> gør ikke noget, at cellerne ikke forbliver lige store, de skal

Hej Karina

Både kanter og rammer er elastiske. Hvis du sætter et billede ind, som er
størrer end tabellen, så indretter tabellen sig automatisk efter størrelsen
på billedet. Det er derfor dine billeder du skal gribe fat i. De må ikke
være bredere end tabellen som de sættes ind i.

Hilsen Eva