Internet Explorer/Firefox problem
Fra : Børge Laursen

Dato : 05-11-06 00:11

Kan nogen fortælle mig, hvorfor der er forskel på, når en hjemmeside
vises med Internet Explorer, og når den vises med Firefox.
Jeg ajourfører hjemmesiden (www.slangeruphistoriskforening.dk) med
FrontPage Express. Når jeg uploader ændringerne med SmartFTP vises de
korrekt i Internet Explorer, men ændringerne bliver ikke registreret i
Firefox.
Prøv evt. at se forskellen.

Mvh
Børge Laursen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 05-11-06 00:44

"Børge Laursen" <bk_laursen@get2net.dk> skrev :

> [...]
>FrontPage Express. Når jeg uploader ændringerne med SmartFTP vises de
>korrekt i Internet Explorer, men ændringerne bliver ikke registreret i

Jeg har ikke firefox, men hvis det er baggrundsbilledet i
tabelcellerne, så kan det være fordi du linker til et
baggrundsbillede på din egen computer.

background="file:///C:/Arkivets nye hjemmeside/baggrund.gif

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : tidemann

Dato : 05-11-06 11:58

Børge Laursen wrote:
> [...]
> FrontPage Express. Når jeg uploader ændringerne med SmartFTP vises de
> korrekt i Internet Explorer, men ændringerne bliver ikke registreret i

Den eneste forskel jeg kan se, er bredden på indholdet?
Er det det, du mener?

Men det er fordi IE og FF ikke tolker ens, dvs. f.eks. padding og border
bliver lagt til i den ene og er inkluderet i den anden.

Du kan læse lidt om det her:
http://www.webdesign101.dk/xhtml/css/hacks/hack_1.php

--
Mvh Marianne
design af: www.dhejne.dk - www.ragdollys-cat-link.dk

Fra : Børge Laursen

Dato : 12-11-06 23:50

> [...]
>
> Men det er fordi IE og FF ikke tolker ens, dvs. f.eks. padding og
> border bliver lagt til i den ene og er inkluderet i den anden.

Tak for jeres besvarelser.
Da jeg havde åbnet hjemmesiden et par gange, var tingene "faldet på
plads". Så nu er siden ens i såvel OE som i FF uden jeg iøvrigt har
foretaget mig noget !
Mvh
Børge Laursen