hyperlinks
Fra : mail

Dato : 01-11-06 20:59

Hej derude
Jeg har lavet en kopi af en side som jeg ønsker at linke op til fra et nyt
link. Grunden til at jeg kopiere en side er at grafikken følger med på den
nye side. Dog ønkser jeg et andet indhold end den side jeg kopierer fra. Nu
er mit problem bare at når jeg klikker på min nye side bliver det nye link
ikke makeret med hvid men derimod linket til den side jeg har kopieret fra.
Nogle forslag til løsning af dette ?
/Henrik

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Martin Ploug

Dato : 04-11-06 15:07

"mail" <tinaoghenrik@c.dk> wrote in message
> [...]
> /Henrik

------
> Den har indtil videre sparet mig for at få 354 spam-mails

Hej Henrik

Har du et link til linket og siderne?
Det gør det lidt nemmere at se og forstå problemet.

Mvh. Martin

----
Hent en gratis SPAMfighter her.